mandag den 18. marts 2013

Lækkert zpagetti

Jeg er gået i gang med et zpagetti projekt til mig selv. Denne gang bliver det til et gulvnåtte eller løber i gul, grå og tre forskellige turkise farver. Jeg kan godt lide "trappemønstret", og jeg tror det bliver så lækkert. Camilla//Yarnfreak har fået noget neonpink zpagetti hjem, som bare er sindsygt lækkert! Jeg tror det skal blive til nogle forskellige kurve eller dørmåtter ned til Smuksak.


Nåja, jeg er også hoppet med på marmor bølgen, og senere på ugen kommer der nye PESCNO produkter i Smuksak, som også er i marmor. Billeder kommer snart

Kommoden fandt jeg til 75 kr. (!) på Tinas  og min loppetur i og omkring Randers for et par uger siden. Før stod der en stor lænestol her, så hjørnet er ikke kommet helt på plads endnu. Jeg tænker at kommoden skal males, men jeg er i tvivl om hvilken farve. Dog ved jeg at jeg vil lave sådan en ombre effekt på skufferne. Lige nu overvejer jeg enten sort til hvid eller lys turkis til mørk turkis. Forslag og idéer modtages gerne!

9 kommentarer:

  1. Uh - der står den fint :) Den er nu også meget god i den blå farve.

    Og der er kommet kork på det hvide, runde "bord/opbevaringsdims" ;) Lækkert!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er okay, men synes den er lidt for mørk :) Jeg maler den først til sommer, så har masser af overvejelsestid

      Jeps! Kork-love ;)

      Slet
  2. Mums de er lækre de ruller zpaghetti - Jeg må vist have nogle

    SvarSlet
  3. Hvor har du købt det gule zpaghetti? Det er en vireklig fed farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også købt hos Yarnfreak :)

      Slet
  4. Lækre farver! :)
    Fortsat god aften
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Smuk kommode. Jeg synes også sagtens den kan gå i farven som den er! Tak for info ang. GFC/Google reader og alt det der ;-) Og god påske til dig unge dame!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, selv tak :) Prøver bare at undgå at folk går i panik. Rigtig god påske til dig også her på falderebet ;)

      Slet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...