tirsdag den 1. juli 2014

Tage-tage


Vi flytter i ny lejlighed (som i  ny ny!) på tage-tagen (tag-etagen om man vil) i vores ejendom. Vi har endelig fået byggetilladelse til at bygge 5. salen om til en stor taglejlighed. Lige nu er det to klubværelser, bad, køkken og ejerforeningens pulterrum. Det bliver til ca. 90 kvm. lækkerhed til Jeppe og jeg, når det står færdigt om 4-5 måneder! Der bliver både den vildeste udsigt, sydvendt tagterrasse, åbent til kip, vaskemaskine OG tørretumbler, 18 kvm. værelse til mig og alle mit lort, og alt muligt helt fantastisk lækkert.


Så jeg håber I er klar på en masse billeder i de følgende måneder! Jeg ved der har været og er stille her på bloggen, men har besluttet at nu blogger jeg i det omfang jeg har lyst, og så håber jeg der stadig sidder nogle tilbage. Rigtig god tirsdag og sommer!

Følg mig på: Bloglovin', Instagram og Facebook

9 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare både skønt og fantastisk spændende, Pernille. Jeg glæder mig meget til at se mere. :) Tillykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er SÅ skønt! Vi glæder os bare så meget :-)

      Slet
  2. Glæder mig til at følge med i det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Skal nok smide en masse billeder op ;-)

      Slet
  3. Hvor lyder det bare så lækkert Pernille. Stort tillykke med dit nye hjem. Jeg håber at du vil vise lidt frem fra dit nye sted.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg skal nok vise en masse frem, både under og efter :-)

      Slet
  4. Hold da op, det lyder helt fantastisk, tillykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Stine! Vi glæder os sindssygt meget!

      Slet
  5. Glææææder mig til at kigge med :)

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...