lørdag den 26. februar 2011

Trylleri

Jeg bruger min lørdag aften på at vaske tøj (jubii) og trylle i køkkenet sammen med mine to gode venner, Pensel og Malerrulle. De er blevet lagt i seng nu, hæhæ.


De bliver brugt til at forvandle det her: 


til det her:


Det resulterer selvfølgelig i det her:


Masser af køkkenrod!




Den orange emaljeskål med de hvide blomster er en, jeg har arvet efter min farmor. Mariekiksedåsen til venstre på det øverste billede er en af mine favorit dåser (arvet efter mormor).

Jeg håber på at blive færdig med mit malerprojekt i morgen, inden Jeppe kommer hjem. Jeg har tænkt mig, at male oversiden af hylderne i den samme turkise farve, som jeg har malet min tallerkenrække i. Og i morgen får vi ny lampe (det er den jeg har omtalt i det her indlæg). Jeg glæder mig. Lamper er et af mine favoritmøbler, og nu har jeg endelig fundet en jeg synes er fed til en pris vi rent faktisk har råd til.

2 kommentarer:

  1. Jeg har også hylder i mit køkken på samme måde og jeg elsker dem ,meget nemmere at overskue.Det er blevet flot med det hvide i stedet for mørkt --skulle man måske overveje
    VH
    Helle

    SvarSlet
  2. Jeg elsker virkelig også vores hylder, specielt fordi vi har et meget smalt køkken, så det ville virke meget overfyldt med overskabe.
    Tak for at du har meldt dig som fast læser, jeg har jo ikke så mange endnu :) hæhæ

    MVH
    Pernille

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...