søndag den 6. marts 2011

Ugen der gik

Puha, jeg har haft en hård uge. Har været på skolen hver dag fra kl. 9 til 21. På nær torsdag, hvor jeg var i teatret og se Mens vi venter på Godot. Det var et okay stykke, havde dog bare mest lyst til at komme hjem og sove, og det varede hele 3 timer! Det var en hård omgang. 

Mine dage på skolen er selvfølgelig blevet brugt på Arkitektskolens optagelsesprøve. Jeg har lavet min model færdig (den er super fed, hvis jeg selv skal sige det). Jeg viser den her på bloggen, når jeg har afleveret. Vil ikke risikere at nogle kopierer den, når jeg nu har brugt så lang tid på den. I morgen og resten af ugen skal jeg have taget et super godt billede af modellen, og så have tegnet en plantegning. Regner med at aflevere fredag, men nu må vi se. Deadline er tirsdag d. 15. kl. 12:00, så har fin tid. Nåja, I skal da lige se vores klasselokale efter en omgang modelbyggeri! Fantastisk rod, ikke?


Weekenden er egentlig bare gået med at slappe af! Fredag aften var vi til fødselsdag ved en af Jeppes studiekammerater, lørdag puttede vi på sofaen og plejede vores tømmermænd. I dag har jeg lavet fastelavnsboller, bagt brød og gjort rent, sådan helt i bund. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...