fredag den 18. marts 2011

Undskyld...

... min kære dør, det var ikke meningen du også skulle afklædes dit fine hvide dress! 




I hvert fald ikke lige nu... Vi skal have lavet nyt badeværelse (jubii!), og håndværkerne starter mandag. I mellemtiden flytter Jeppe og jeg hjem til min mor i Risskov. Det bliver svært at bo her, for vi udvider badeværelset med 80 cm ind i soveværelse, så vi får en separat (!) bruseniche. Vi har et typisk lejlighedsbadeværelse på ca. 2,5 kvm med terazzo gulv og brusested over håndvasken. 




Yesyes, lige det wellnesbadeværelse man drømmer om, ikke? Men snart er det forbi! Og jeg GLÆDER mig! Har jeg nævnt vi får egen vaskemaskine? Nå ikke, men det gør vi dæme. I love it! 

Tilbage til døren. De fleste af rørene bliver lagt ind i væggene, men der er 4 rør ( stigestrenge tror jeg, de kaldes?) som ikke bliver gemt væk, desværre. Men så skal de jo slibes ned og males, og da vi selv står for malingen, så kunne jeg da ligeså godt gå i gang med at fjerne den gamle maling, som ærligt talt ikke sad for godt fast. Døren skal også males igen, og jeg har tænkt mig at male noget i "hullet". Døren kommer med hjem til min mor, meeen det stopper mig da ikke i at lave en masse rod her, vel? (læg lige mærke til måtterne. Der er lidt MasterCard tema over dem)




Sådan er det. Bare ærligt at man ikke malede dørene ordentligt, dengang man flyttede ind! Se lige hvilken farve dørene har været (og dørkarme og altaner for den sags skyld) originalt




Jeps, grøn. Yndlingsfarve numero uno! Har spurgt Jeppe om vi ikke nok kan male den grøn, han svarer blankt nej. Øv! (men det bliver måske også meget hidsigt i vores lille gang, hmmhmm..)

Og vi var da også lige forbi Flügger og købe maling og diverse til projektet. 2400 bobs. Men så er der også maling nok til at vindueskarmen og vinduerne i soveværelset kan blive malet (hvilket de trænger gevaldigt til).

Det var alt for mig lige nu! God weekend. (Jeg har en følelse af at det er lørdag, jeg ELSKER den følelse om fredagen!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...