mandag den 7. marts 2011

Vores "nye" køkken

Sidste weekend malede jeg som sagt vores køkkenhylder. Her er det færdige resultat.




Den nederste hylde er malet i en lys turkis, sammen farve som min tallerkenrække (som stadig mangler at blive hængt op). De to øverste hylder er malet i en mørkere turkis. Jeg løb tør for den lyse! :D Sådan noget sker, når man starter sent lørdag aften.






Her kan man se de to farver. Det lille får har jeg fået på til Steiner julebazar da jeg var barn. Min mor er lærer på Sydskolen her i Aarhus, og var før på Nordskolen.




Jeg elsker Wall-E! Den lille figur har jeg fået af min lillebror (som jeg også elsker). Den står nu og overvåger madlavningen, og bipper med ham her:




Vores radio-robot. Den er lavet med inspiration fra Hverdagshjem. Det er sjovt at se alle de forskellige udtryk robotterne har fået.






Jeg fik sat magneter bag på nogle perleplader lørdag. Jeg synes, de er virkelig fine! Jeg har en milliard million perleplader liggende, og imorgen får jeg et læs magneter fra min svigerfar, så nu skal der laves magneter!




Her skal tallerkenrækken hænge, når jeg får taget mig sammen til at hænge den op. Det er en gammel reklame plakat for Odder, Jeppes hjemby. Der står:

Come to sunny Odder!
It would be odd if you did'nt
It would be Odder if you did!

Det er lapclapper humor der vil noget!




Og så lige her til sidst vores køkkenur i keramik. Jeg købte det sidste år inde i Ridehuset til et af loppemarkederne. Jeg kan virkeligt godt lide det, men jeg synes egentlig det er tudegrimt! :D

1 kommentar:

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...