onsdag den 12. december 2012

Arkitektskolens julemarked 2012

I weekenden var der julemarked på Arkitektskolen, og jeg skulle som sædvanlig lige ned at kigge. I år var det dog også for at holde udkig efter om der var nogle vi i Smuksak kunne tænke os som kommittenter. Jeg købte kun prints og fotos, og så snart de har fundet en plads herhjemme, lægger jeg billeder af dem op.

Her er der lidt billeder af de ting, jeg synes var allerfedest


Lækre strikkede puder fra Kaja Sofie Skytte. Hun kan kontaktes på hendes Facebookside, SkyttesJulestrik
Fotos og betonlysestager fra Maja Bøgh
Fantastiske keramikfade fra Lærke Langballe
"Malede" puder og tasker. Desværre fik jeg heller ikke fat i hendes navn
Fine akrylhalskæder, som jeg ikke fik fat i, hvem havde lavet. Råb højt, hvis du ved det
Bløde og dejlige lædertasker og lærredsnet med læderrester på af Lærke Krabbe
Lækre smykker af valnøddetræ. Designet af Lea Marie Franck
Filt iPadtasker i rævelook af Marianne Krogbæk
Smukke smykker af Hep. Jeg var speciel vild med halskæderne med flintesten i

6 kommentarer:

  1. De små keramikvaser til hyacinter fra langballe er godt nok fine! Hvorfor er der egentlig kun sådanne markeder til jul? Man kan jo ikke nå dem alle sammen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa hun er så dygtig! Ville elske at have sådan et fad med en giraf, men desværre har min kæreste nedlagt veto :( Jeg synes også de skulle have nogle flere markeder! Det er jo svært at nå det hele

      Slet
  2. Hold da op nogle flotte ting - jeg er mest til de malede puder, gad vide hvem det er... Kan ikke lure det af på mærket på tasken, øv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. På tasken står der Fejl#2 nr. 2 ud af 7. Hun havde ingen hjemmeside eller blog, men har skrevet inde på Arkitektskolens facebook, for at høre om der er nogle der ved, hvem hun er :) Hvis jeg finder ud af det, skal jeg nok lige give lyd :)

      Slet
  3. Sikke nogle lækre ting. Er ret vild med rævene i filt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De var også virkeligt fine. De havde også i andre farver før på dagen, bl.a. en rød som var ret lækker også :)

      Slet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...