søndag den 30. januar 2011

2 nye medlemmer af familien..

.. skuffedarium familien, altså.

 Dette er til svigermors kontor. 

Det grønne er som sagt til min kærestes kusine, har sendt billeder til dem, hun er overlykkelig, siger moderen :D Jeg elsker at glæde andre.


Samtidig lavede jeg også lige et lille blyantsholderprojekt færdigt. Den har været malet i flere måneder, men har først fundet det rigtige grønne papir nu.
Man kan se forskellen på lakeret og ulakeret papir på de to billeder ovenover. Den nederste skuffe er lakeret og blyantsholderen er ikke lakeret. Jeg kan lide begge dele på hver sin måde :)

God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...