torsdag den 7. juli 2011

Altankasser - nu med blomster

Yes, altankasserne har fået blomster. Blomsterne er købt oppe på grøntmarkedet på Ingerslevs Boulevard til 120 kr for alle ni blomster. Synes da det er ret billigt, men nu er det ikke blomster priser jeg tjekker så tit. Det er også så dejligt belejligt at det ligger 2 min herfra, så jeg ikke skal flytte min dovne krop for langt (suk). Nå men her er de:


 
 Kan bedst lide de lyserøde. Om jeg ved hvad de hedder? Nej da! De er bare pæne ;)



Margueritterne er så meget farmor for mig, og jeg elsker dem. De er også så blomster-agtige. Hvis man tegner en helt normal "børne"-blomst, så er det jo en marguerit! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...