tirsdag den 27. september 2011

Om mig. Fra A-Z

Så lige en lille sjov leg inde hos Mama Lola. Tænkte jeg lige ville udfylde den selv. Så here goes:


A. Age: 22

B. Bed size: 160 x 200. Dejlig stor til Jeppe og mig

C. Chore that you hate: Støvsugning og gulvvask.

D. Dogs: Lille Liam, som vi havde i fem dage :(

E. Essential start to your day: Bad og kaffe

F. Favorite color: Grøn (eller turkis)

G. Gold or Silver: Guld, helt klart.

H. Height: 169,5 cm. Yes, den halve centimeter er VIGTIG!

I. Instruments you play(ed): Klaver, blokfløjte, bas, guitar ooog mundharmonika.

J. Job title: Jeg vasker vores trapper i opgangen? Ellers må det være stud.cand.arch (det lyder så fint)

K. Kids: Nope, men jeg har en fisk.

L. Live: I Århus centrum på byens bedste gade. Det kalder ejendomsmæglerne den i hvert fald. Hm.

M. Mother’s name: Mor. Moaaaar når hun er langt væk.

N. Nicknames: Mis og Per. Mis er jeg blevet kaldt hele livet af hele min familie. Nu har Jeppe overtaget det. Sødt. Per bare af min ældste veninde.

O. Overnight hospital stays: Næh. Har været indlagt to gange for en cyste på ballen, men der skulle jeg ikke overnatte (heldigvis!)

P. Pet peeves: Jeg har en fisk, så der er ikke så mange. MEN vores overbo har en beagle, der hyler hele dagen. Det er synd for den, men det er satnedme træls.

Q. Quote from a movie: "With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know" fra filmen Fear and Loathing in Las Vegas.

R. Right or left handed: Højre håndet og venstre benet.

S. Siblings: En storebror der er tre år ældre og en bettebror der er 10 år yngre. Vi har alle tre samme forældre, men de er dog blevet skilt. Min mors kæreste har to voksne børn der er 1 og 3 år ældre end mig, så et par bonussøskende er der også.


T. Time you wake up: 7:45

U. Underwear: Sort eller hvid.

V. Vegetable you hate: Bladselleri. Yak.

W. What makes you run late: Sammenklasket hår uden volumen. Årh hader det.

X. X-Rays you’ve had: En milliard af mine tænder, som aldrig faldt ud af sig selv. Har fået rykket 9 tænder ud. Tror også jeg har fået taget af min ankel engang jeg havde slået den.

Y. Yummy food that you make: Brownies.

Z. Zoo animal: Elefanter. Jeg elsker elefanter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...