søndag den 6. maj 2012

Krukke + køkken + lidt nyt

Da vi var i København sidst, var vi inde på Creative Space, og male på keramik. Det var rigtigt sjovt, og der var enormt hyggeligt derinde. Jeg fik lavet en krukke/vase til vores køkkengrej. Synes den er blevet meget fin, selvom de sorte streger er blevet noget uldne i det. Næste gang jeg skal derind (Kristihimmelfartsferien) er jeg sikker på det kommer til at gå bedre. Jeg glæder mig allerede!


Jeg har købt ny skål til min vægt, den anden var flækket. Til gengæld er den her en meget federe farve, der passer perfekt til toppen på krukken. 

Her kan man lige ane mine to Lotus-gryder. Den orange købte jeg sidste søndag til bagagerumsmarked på Ingerslevs. 



Vi har fået lavet vores køkken om med nye bordplader, vask, ovn og kogeplade. Det er blevet rigtigt lækkert. Skal nok lige vise nogle billeder, når jeg får husket at tage nogle, mens der er lys nok. Væggen blev i samme omgang malet halvvejs op i en lækker lysegrå farve. Jeg er rigtig glad for vores "nye" køkken, og det fungerer bare så meget bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...