tirsdag den 1. maj 2012

Pakkeleg

Jeg har været med i en pakkeleg hos Jane med bloggen Brilleting, og i dag har jeg så modtaget min pakke. På en solskinsdag som i dag, kunne det så være mere passende, end at modtage en hel pakke fyldt med solskin? Det tror jeg ikke! Jeg er i hvert fald glad for alle tingene. Tusind tak Jane! Snart er der en pakke på vej til dig.


 En fin softie (ved ikke lige, hvad jeg skal kalde den?) med fine hænder og fødder i ler og fint hårpynt. 


 Fine kort, til-og-fra-mærker, broche og billede.




 Sødt kort


 Billedet af solen er allerede kommet op og hænge i vores gang. Det passer lige ind!



Kunne du tænke dig at modtage en pakke? De første 2 der skriver, vil modtage en pakke fra mig, og skal så sende en retur til mig. Herefter kan man jo så overveje at sende pakkelegen videre på ens egen blog.

God 1. maj!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...