torsdag den 3. maj 2012

Hæklede hængekurve

Jeg har opfyldt et af Didde-Louise med bloggen Vaga Vongs ønsker, og har hæklet to hængekurve i en lækker brun farve til hende. Nu skal de bare sendes af sted, og så håber jeg, at jeg får en glad modtager. I bytte får jeg en lækker stofpakke.






Eneste "problem" er bare at jeg er blevet fuldstændig forelsket i dem, så bliver nødt til at hækle i hvert fald en til mig selv. Min mor er også vild med dem, så har lovet at lave nogle stykker til hende også. Opskriften er fundet lige her hos Bekki Bjarnoll.

4 kommentarer:

  1. Mange tak :) og tak for opskriften!

    SvarSlet
  2. Super flot. Har været inde og kigge lidt på yarnfreak, men kan desværre ikke finde den flotte brune farve. Du kan vel ikke huske navnet :) ? Og hvor mange nøgler har du ca brugt. ? Knus Anne. Ps. Elsker din blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne. Zpagetti er et restprodukt fra tekstilindustrien, så det laves ikke i en fast farveskala. Derfor kan man næsten aldrig få de præcis samme farver som man ser rundt omkring :) Jeg har brugt under 1 nøgle. Jeg kan lave 3 kurve ud af 2 nøgler Zpagetti. Klem Pernille

      Slet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...