torsdag den 31. maj 2012

Sættekasse med neon

Jeg har lavet mig en sættekasse. Har tit overvejet, om jeg skulle lave en med masser af forskelligt papir og tapet, men det passer bare ikke rigtigt ind herhjemme, og helt ærligt, passer det heller ikke helt til mig. Derfor vidste jeg da jeg så dette indlæg hos Jeanette med bloggen Lutter Idyl, at det da var sådan en sættekasse jeg skulle lave.
Det eneste problem var bare, at jeg ikke kunne finde noget neonmaling i nogen butikker i Århus! Pis også, tænkte jeg. Men selvfølgelig fandt jeg det hos vores allesammens Søstrene Grene, hvor sættekassen også er købt for ret lang tid siden. Kan man andet end at elske den butik?





8 kommentarer:

  1. Ej den er virkelig fed. Jeg har også længe overvejet en sættekasse, men har heller ikke kunne tænke en stormønstret en ind i vores lejlighed uden nærmest at få stress. Kan være jeg skal kopiere dig en dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Du er mere end velkommen til at kopiere :D Den var let at lave

      Slet
  2. Den er skøn! Jeg har lavet et lignende projekt, også med kasse fra SG og også med neonmaling på kanterne, ligeledes fra SG.
    http://junettebay.blogspot.dk/2012/04/genbrug-af-daser.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg synes din kasse er rigtig fin. Jeg kan godt lide kontrasten mellem den neongule og det mere romantiske tapet! Virkelig fedt :)

      Slet
  3. Den er meget fin! Sådan en må jeg vist også igang med! Tak for inspirationen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Smid lige et link, hvis du får en lavet :)

      Slet
  4. Den er virkelig blevet lækker! Perfekt med neon-touch :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg er også svært tilfreds med den ;)

      Slet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...