tirsdag den 29. oktober 2013

PESCNO på Edition kunst - og designmarked!



Jeg har sammen med 30 andre fået en stand på Editon - og jeg er lykkelig! Jeg var forbi Edition vol. 1 i foråret, og var blæst bagover af begejstring, så nu glæder jeg mig helt vildt til selv at være en del af det. Jeg har en masse nye produkter i støbeskeen (lad os nu se, hvor mange af dem jeg rent faktisk når at få lavet), og så prøver jeg at få lavet rigeligt af mine "bestsellers". Har du nogle ønsker til, hvad du kunne dig at se fra min hånd? 

Alle de andre deltagere kan ses på Anjas (kvinden bag Edition) blog White Wall Gallery lige her.
Du kan tilmelde dig til eventet her

8 kommentarer:

  1. Held og lykke på matkedet. Du har jo så mange fine ting, så det skal nok gå godt. Ha en fin aften. Bente

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bente. Tusind tak for din søde kommentar :) Du må også have en dejlig aften!

      Slet
  2. Hvor fedt, Pernille, tillykke med det :-) Jeg var også til Edition i marts, og har lige siden set frem til næste omgang! Glæder mig til at se, hvad du finder på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :D Jeg er også meget spændt på det. Det var så fedt markedet i marts! Er meget glad for at det bliver holdt igen :)

      Slet
  3. Pandebåndene - de er SÅ fine :-)

    SvarSlet
  4. Arh mand, jeg måtte ikke være med :( Men regner med at komme alligevel og bruge en masse penge :) Glæder mig til at se hvad du finder på af nye ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan er det jo nogen gange.. Der var mange der fik afslag :) Har du søgt om at komme på Finders Keepers også? Glæder mig til du kommer forbi, og bruger alle dine penge.. Hææhæhæ. Jeg kommer nok også til at bruge mit overskud på de andres super lækre ting :)

      Slet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...